Magyarország nyitólapja

Keresés
Találatok száma - 5 db
Családia hangulatú esküvői helyszín

1992-ben nyitottuk meg Paks szélén, a 6-os út mellett található családias hangulatú vendéglőnket, melynek 30 fős, fiatalos megjelenésű, nemdohányzó étterméből kellemes kilátás nyílik a Dunára. Barátságos környezetben fogyaszthatja el kedvenc ételeit, utána beszélgethet egy jót a barátaival a kényelmes bőrfotelekben, egy kiváló pálinka vagy egy palack minőségi bor kíséretében. Az óriás kivetítőn élvezheti egy jó meccs hangulatát. 40 fős különtermünkben, ami szintén nemdohányzó, a régi vidéki élet eszközeivel ismerkedhet meg. E patinás környezetben lehetőség van családi, és céges rendezvények, termékbemutatók, osztálytalálkozók, nyugdíjas-búcsúztatók és egyéb összejövetelek megtartására. Vállaljuk csoportok reggeliztetését, menüztetését, akár svédasztalos kivitelben is. Fedett, fapadlóval borított kerthelyiségünkben nyáron, a szőlőlugas árnyékában jól esik egy pohár hideg sör, télen pedig a kültéri fűtés köré gyűlve melegedhetünk fel egy forró, jó minőségű kávéval. Lehetőség van csocsózni, és a tágas udvarban le is parkolhat. Étlapunkon megtalálható a paksi halászlé, harcsapaprikás, magyaros pörköltek, frissen sültek és különféle desszertek. Vállaljuk akár külső helyszínen is az ételek és italok szervírozását! Kitűnő esküvői helyszín is Tolna megyében!

Cser vendéglő

Meghívni valakit annyi, mint felelősséget vállalni jóllétéről mindaddig, míg fedelünk alatt marad' E mottó jegyében nyitottuk vendéglőnket 2006 decemberében. Valljuk, hogy ebben a rohanó világban van létjogosultsága egy olyan helynek ahol a betérő vendég egy ebéd vagy vacsora elköltésével nem csak kulináris élménnyel, de lelki feltöltődéssel is gazdagodik. Nyáron a természet közelsége, télen pedig a kandalló rusztikus hangulata nyújt ehhez harmonikus környezetet. A magyaros ízvilág mellett döntöttünk, újra felfedeztük a lecsót, a halászlét se felejtettük el, de teret engedtünk a könnyű halételeknek és salátáknak is. Úgy gondoltuk, hogy a fatüzeléses kemencében sült pizza meg a langalló is jól megfér ezen étkek mellett. Borainkat történelmi borvidékeinkről válogattuk, mint például a szekszárdi Kadarkát vagy az Etyekről a Chardonnayt, Villányból a Cabernet francot, kiváló pincészetek által palackozva. Bátran állítjuk, hogy vendéglőnk vonzó helyszín lehet egy kettesben elköltött meghitt gyertyafényes vacsorára éppúgy, mint egy baráti társasággal történő születésnap megünneplésére vagy egy üzleti ebéd lebonyolítására, Bízunk benne, hogy elnyertük tetszésüket és meglátogatnak bennünket, majd ha elégedetten távoznak eme jó szokásukat meg tartják és másoknak is ajánlják. Cser Zoltán és felesége Noémi

Fried Kastélyszálloda és étterem

Legtöbbünk életében előbb vagy utóbb elérkezik a nagy esemény, saját esküvőnk, amelyet szeretnénk felejthetetlenné tenni. Ehhez azonban rengeteg tervezés és idő szükséges. Kastélyszállodánk nagy gyakorlattal rendelkezik színvonalas esküvők szervezésében, így egy terhet vennénk le az Önök válláról. A kastélyszállodánknak 23 kétágyas, háromágyas, négyágyas szobája és lakosztálya van, ahol kényelmesen 60 főt tudunk elszállásolni, amit maximum 70 főig tudunk bővíteni pótágyakkal.

Esküvői helyszínek magazin hírek
Hihetetlen esküvői helyszínek
Hihetetlen esküvői helyszínek Jobb, ha a leendő örömszülők felkészülnek rá: nincs az az összeg, amit el ne lehetne költeni esküvőre. Az egymás sarkát taposó rendezvényszervezők ugyanis nem ismernek lehetetlent. Ma már lehet érkezni a ceremóniára limuzinnal, hintóval, repülővel, helikopterrel, ejtőernyővel, hőlégballonnal, hajóval, motorcsónakkal, vízisível, sível, villamossal....
Esküvő helyszín a mesebeli Kerekerdő közepén
Esküvő helyszín a mesebeli Kerekerdő... Ahol többet kap, mint gondolná… Különleges pillanatokhoz…Mindent a...
A legromantikusabb esküvői helyszínek
A legromantikusabb esküvői helyszínek Az esküvő megszervezésének egyik legfontosabb momentuma a tökéletes helyszín...
Koller panzió

Esküvők lebonyolításához ideális Bonyhádi helyszínt biztosítunk, A Koller Panzióban! Éttermünk már régóta nagy tapasztalattal rendelkezik az esküvői menük kialakításában. Többféle esküvői menüből választhatnak, és az egyedi esküvői menü igényeket is készséggel összeállítjuk. Nagy figyelmet fordítunk a fenntartható gazdálkodásra, Panziónk és Éttermünk immár több, mint 10 éve szelektíven gyűjti a hulladékot. Szobáinkban megszüntettük a minibárt, hogy a hűtőszekrények állandó jelleggel áram alatt tartása megszüntetésével is hozzájáruljunk a felesleges energiafelhasználás megelőzéséhez. Szobáinkban továbbra is rendelkezésre állnak a hűtők, így bárki a maga igénye szerint használhatja azokat. 2012 óta napkollektorokkal segítjük fedezni az energiaszükségletet és folyamatosan tervezzük tovább korszerűsíteni a rendszert. Panziónk nyitása óta törekszünk arra, hogy vendégeink kipihenten, elégedetten távozzanak. Családi vállalkozás ként tisztában vagyunk vele, hogy a szállásokkal kapcsolatos igények változatosak, az egyénre fókuszálva igyekszünk a légkört barátságosnak, otthonosnak teremteni. Nálunk figyelmet kapnak a gyerekek és a mozgásukban korlátozottak épp úgy, mint hazai vagy külföldi vendégeink. Szállóvendégeink észére igény szerint biztosítunk ebédet és vacsorát. Szeretettel várjuk e kitűnő esküvői helyszínen!

Zichy Park hotel

Életünk különleges pillanataihoz különleges helyszínt keresünk, legyen szó esküvőről, eljegyzésről, házassági évfordulóról. A Zichy Park Hotel lehetőséget nyújt esküvők teljes körű megrendezéséhez. A hotel főépülete mellett fekvő, fűzfákkal körülvett és híddal átszelt romantikus tó ideális helyszín egy szabadtéri esküvői ceremóniához. Az esküvői szertartás során az ifjú pár, az örömszülők és a tanúk a hófehérbe öltöztetett tószínpadon foglalnak helyet, míg a vendégsereg a tó partjáról lehet tanúja a boldogító igennek. Ha esetleg az időjárás kissé szomorkássá válik, akkor sem kell tartani semmitől, mivel a szálloda természetes megvilágítással rendelkező átriuma szintén remek helyszín az esküvő megtartására.